Bakar Paj!

Ja god förmiddag!
Idag är jag helt trött i kroppen som vanligt. Så trött på att gå och ha ont i ischas. Blir ju inge bättre. Jag som vill göra saker hemma innan jag börjar jobba, men det går inte när man inte kan lyfta saker :(
Sen har jag ont i huvudet också eller tung i huvudet. Vädret som gör de. Blir att ta en power napp efter att jag har ätit lunch. Känns som att jag verkligen skulle kunna sova hela dagen.

Igår jobbade jag och det gick väl bra. Hade mycket att göra så de blev mycket lyft. Jag funderar på om jag ska gå på massage någon dag. Tror att jag skulle må bättre av de.

Nu håller jag på att lagar matpaj. Blir en ost & skinkpaj med tomater och sallad. Så jag har till lunch och även att äta innan jag börjar jobba.

Nu bökar bebisen runt i magen ;)
Längtar efter den nu.
Känns som det är evigheter tills den kommer. Men tiden går fort så snart har jag den i min famn.
Börjar mer tro att det är en tjej, men han som är vd där jag jobbar skulle spå mig. Han skulle spå med min ring så får se om det stämmer.

Ne nu ska jag göra lite sallad innan pajen är klar. Ha en bra dag allihopa.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0