1 dag kvar att jobba!

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan det är 2 dagar ledigt. Ska verkligen bli skönt de. Behöver verkligen vila pga att jag har så ont :( Förstår inte när de ska bli bra. Ska jag verkligen behöva gå så här fram till förlossningen.
Igår jobbade jag och de gick rätt bra. Hade fullt upp på jobbet. Var fullt som vanligt. Överfullt var det också ett tag. Men kvällen gick rätt fort.
När det var dags för att få ut folk igår var det massa tjaffs bland gästerna och vakterna. Dem ville inte gå så vakterna fick bära ut några, sen så var det slagsmål bland en massa folk och polisen var där och hämtade några. Vi får verkligen vara stenhårda med att kolla legitimation när ungdomarna ska handla i baren för att det är så många som är födda 90,91,92. Igår var det många som jag kollade som precis fyllt 18 år. En fyllde igår så de var tur att jag kollade leg.

Vill att robban ska vara hemma nu. Han åkte igår och skulle vicka med Nova(hans gamla band han spelade i) så han kommer inte hem förrän imorgon fm tror jag. Igår var han i Orsa och idag ska han spela i Malung. Jag vill också vara där nu.

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite innan jag ska göra mig klar för att röra mig till jobbet.
Ha en bra dag.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0