Underbar dag igår!

Var verkligen skönt att vara ledig igår. Fick lite saker gjorda iaf. Började med att åka och dela ut lappar till någon kräftskiva som dem ska ha i en byggde-gård nästa lördag sen så åkte vi in till Mariestad och handlade. Tog en sväng in på ÖB och sedan Willys och fyllde upp kyl och frys.
Blev även att panta alla burkarna och slänga skräp som stod inne och tog plats.

Hyrde med oss 2 filmer. Blev Wallander - Dödsängeln och så olika av helena bergström. Dem var rätt okej båda två.

Blev sedan en American Pie film innan de var dags att sova.

Nu sitter jag och äter liten lätt frukost. Har haft sovmorgon idag eftersom att jag ska ut och jobba kväll idag. Tror på en lugn kväll.

Imorgon ska vi ut och kolla på rally på fm sen ska vi på kalas hos robbans syster och sen ska jag åka och jobba. En fullspäckad dag kan man verkligen säga :)

Dags att ta hand om disken sen göra lite mer innan det är dags att åka och jobba.

Saknar er där hemma. Hoppas verkligen att vi kan träffas när jag kommer hem om några veckor :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0