Städdag....


Sista dagen att vara ledig innan det är dags för att gå på och jobba 4 dagar i rad. Har räknat ut att det bara är 12 arbetsdagar innan jag ska sluta jobba. Är inte mycket de, sen så blir jag hemma 2 månader innan förlossningen.

Idag har jag rensat ur min garderob. Kan nästan inte ha några kläder så jag plockade ur och fick ihop 2 STORA lådor med kläder som ska upp på vinden. Hade lite kläder i kartonger som jag kunde ha som åkte in i garderoben medans alla andra saker åkte tillbaka ner :(

Före städning




Efter liten urrensning




Fixade även i köket. Städade diskbänken och tog hand om all disk, sen blev det byta gardiner och dukar. Fick bli lila. Vet inte om hjärtat gillar de,men nu får de vara så ett tag. Kanske fram till jul när julgardinerna ska upp ;)






Hjärtat ringde mig och sa att svärmor var påväg hem till mig. Han bjöd oss och svärfar på lunch idag :) Mums vad gott de var med köttfärslimpa. De var skönt att komma från städningen en stund och sen slapp jag fundera på vad jag skulle äta till lunch. Nu har jag ju bara middagen att fundera ut, men de är några timmar tills dess. Kanske bara blir något lätt idag. Får se vad jag orkar med att laga efter att ha städat lite. Ska fixa badrummet och rensa ur en massa lådor som jag har med hårvårdsprodukter, smycken å en massa sånna saker. Behöver kasta men är väldigt dålig på de. 
 Är en baglady som mamma kallade mig när jag var liten. Skulle verkligen spara på allt.

Här är en ny bild på magen från idag. Helt färsk.
Imorgon går jag in i V.27 så idag är de alltså V.26+6 :)



Ha en bra dag
Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va duktig du är, själv så kommer man inte så jätte långt med rensningen.



Är också en "baglady" :p



jätte fin magbild :D



Kramkram

2010-08-26 @ 21:09:43
URL: http://lamammavita.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de är jag verkligen. Har varit de sen jag var liten.Haha

2010-08-30 @ 10:45:11
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0