Seg kväll på jobbet...

Hemma efter en seg kväll på jobbet. Började 4 och var klar efter kl: 8 idag. Stängde 8 för att vi inte hade nå folk. Jag hade totalt 4 matgäster under 3 timmar. Mellan de var det några som spelade minigolf och sen var det tröktanterna som stod och spelade på spelmaskinerna. Så trött på dem, riktig grintant är den ena. Hon tror att spelet går före matgästerna..Men de gör de inte.

Hade ett par som var ute och firade sin födelsedag. Riktigt trevliga var de. Var lite roligt att vi kom in och pratade om Gävle och rätt många av hennes släktingar bor bara några gator upp från mammas och pappas hus :) Dem var helnöjda med kvällen och dem var så snälla så jag fick 159 kr i driks :) Sånt gillar jag verkligen :)

Nu blir det sängen. Upp senast 8 imorgon för att besöka barnmorskan kl: 09.30 och sen hem och tvätta å pyssla lite när jag är ledig.

ojj vad lillan/lillen sparkar nu :) Så mysigt.

Godnatt puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0