Regn..

Regnet bara öser ner. Ena sekunden står de som spön i backen och ena är solen framme. Hoppas verklien inte att det regnar när jag ska cykla till bussen kl:2. Har ju inga regnkläder. Måste skaffa mig ett par och även ett par gummistövlar. Får kolla om jag hittar något på ullared i oktober när vi ska dit :)

Idag blir det jobb mellan 16- stängning. Gissar på att vi stänger mellan 21-22 idag.

Imorgon och torsdag är jag ledig så jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt hemma.

*Dammsuga
*Damma
*Moppa
*Rensa ur garderoberna

Det är ett måste nu. Ska packa ner alla kläder som jag inte kan ha och inte använder. Typ alla. Kan inte ha några byxor. Kanske 2 par max :( Önskar jag kunde ha alla men så är de ju när man är gravid. Blir ju bara tjockare och tjockare varje dag känns de som :(
Imorgon blir det nog dans om kroppen är pigg. :)
Hoppas på de. Är danssugen nu :)

Ha en trevlig dag allihopa.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0