Ledig dag.

God morgon:)

Idag vart det sovmorgon. Gick inte upp förrän klockan var 10 idag. Skulle kunna ligga och slöa flera timmar till. Var så skönt, men det finns en massa saker att göra när jag är ledig. Har ju 4 högar tvätt som ligger som ska behövas tvättas idag sen ta fram trasan och damma lite sen även dammsugaren och skurmoppen så det blir rent och fint hemma.

Sen få ordning på papper. Måste även fylla i A-kassa papperna idag och skicka in dem.

Ha en fortsatt trevlig dag så uppdaterar jag när jag har fixat och donat lite :)

Här kommer lite bilder på saker jag köpt :)


Skötbord med mumintrollet :)


Haklappar är bra att ha :)


Body, strumpor, mössa och varma tofflor :)


Olika strl på byxor:)


Ko pyamas. Svärfar kommer gilla den. Han älskar kossor.




Barbapappansett från H&M :)


Blandade bodys i olika storlekar





Bi och kanindress. Köpte bara för att dem var söta. Var ju rea:)


I♥MUM & I♥DAD

Jag har även köpt 2 nappflaskor, sen har jag fått spjälsängen av mamma. Den ska vi skruva ihop snart tror jag :)

Nu ringde Försäkringskassan också. Fick avslag för havandeskapspenning. Bara för att jag blir av med min anställning from. 30 september så då går jag som arbetslös kan jag inte få någon ersättning. Så kan ju verkligen hoppas på att jag kan få pengar från A-kassan. Annars blir det jobbigt för mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0