Fint väder idag!

Äntligen har vi skapligt väder. Solen skiner och man ser blå himmel. Var ett tag sen de var så bra väder här nere.
Har nyss duschat och straxt ska jag ta och fixa lite med disken och laga mat innan det är dags för att jobba kväll..Blir de fint väder ikväll så kommer vi ha mycket att göra.

Imorgon är jag ledig så får se vad vi hittar på då. Åka iväg och shoppa blir det nog. Kanske hämta vagnen också :) Längtar tills jag får hem den.

Tänk att bebisen i min mage är som en linjal nu. Mellan 30-33 cm. Kan inte fatta att en sådan får plats i min lilla mage :) Fast magen växer och blir större nu vecka för vecka. Det går så fort. Börjar kännas och jag har börjat förstå att det är ett liv där inne. Börjar bli nervös för förlossningen. Är nu bara 99 dagar kvar. Nedräkningen börjar nu.:)
Den 13 september börjar mamma gruppen så de ska bli roligt att träffa andra mammor. Vi är 4 st som ska få i november. Jag ska tydligen ha sist men kanske kommer min lilla skrutt först :)

Ha en bra dag
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0