Barnmorskan...

Skönt att allt såg bra ut idag också. Idag slapp jag ta en massa prover. Det blir om 3 veckor när jag ska dit igen. Idag kollade vi vikt och jag har gått upp7 kg sedan jag skrev in mig hos barnmorskan.

16/4 65 kg i v.11
22/6 66 kg v.17
26/7 68 kg v.22
16/8 70 kg v. 25
31/8 72 kg v.27+4

Går upp runt i kg i veckan tror jag :) Men de är ju bra.
Skönt att jag följer kurvan och hon ser att magen växer och växer för varje vecka :) Det är skönt att allt ser bra ut.

Bebisens hjärtljud har varit 140 två gånger och 148 två gånger. Skönt att dem är bra. Är så häftigt att höra de. Fick med mig min jornal idag för att från den här veckan kan bebisen komma och hon ville att jag skulle ha papperna med mig när jag åker hem till Gävle. en är det bra att man packar BB väskan. Kommer nog göra de imorgon så den står redo ifall att...

Har haft ont i magen ibland, och hon tror att det beror på att livmodern växer och drar ihop sig.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Jump in och sen ta tag i lite tvätt.

Ha en bra dag allihopa som läser min blogg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0