14 v kvar...

Tiden rullar verkligen på nu. Bara 14 veckor kvar innan beräknad förlossning..

Idag var jag till barnmorskan och kollade värden å så. Allt såg bra ut. De känns verkligen skönt.
Bebisens hjärtljud ligger mellan 140-150 varje gång och barnmorskan säger nu varje gång att det är en med flätor som växer i magen. Jag tror mer och mer att det är en liten ALICE där.:) Längar som bara den att få hålla i henne eller honom :)

I helgen har jag jag jobbat och det har gått bra. En massa bråk var det i lördags på uteserveringen. En kille puttade en tjej så hårt så hon ramlade in i något, sen så hoppade en massa andra killar på den killen som knuffade killen. Det kastades stolat & flakor överallt. Dem försökte slå varandra med stolarna. Helt sjukt, men vakterna lyckades bryta de efter ett tag. Sen kom polisen vid stängning å såg till så att det inte hände något mer. Det är så mycket "småbarn" som är på campingen och campinggästerna tycker inte att det är nå roligt alls..Jag förstår dem. När klockan börjar närma sig 11 då går dem till husvagnarna för att dem orkar inte med alla barnen har dem berättat. Tycker de är synd att det ska behöva vara så.

Nu har jag legat och sovit i en och en halv timme. Är fortfarande trött men måste fixa lite lunch innan jag ska iväg och jobba. Skulle vara ledig idag men jag var så snäll och tog ett pass åt en kille. Men de var ju inte så bra gjort..:( Nu ska jag jobba 6 dagar i sträck så de blir jobbigt. Måste verkligen ta de lugnt när jag kommer hem på kvällarna och sova ordentligt.
Imorgon ska jag jobba dag så börjar 10 och måste med bussen 08.25. Kan bli tufft om jag slutar sent idag men hoppas verkligen att vi stänger 10 idag så vi är klar tills 11 men vi är bara 2 som jobbar så de blir ju mycket när vi ska städa idag.

Ha en bra dag
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0