105 dagar kvar!

Nu är det bara 105 dagar kvar innan beräknat datum för lillen/lillan att komma till Världen. Tiden går så fort. Tror att den kommer att titta ut lite före den 25 november. Hoppas iaf de.
Igår satt jag och kollade på programmet LIVET på BB. Det var hemskt att se hur ont tjejerna hade vid förlossningarna. Börjar bli lite rädd nu fast de är långt kvar. Om en månad börjar mamma gruppen och det ska bli roligt att lära känna 3 nya tjejer. Vi är 4 förstföderskor som ska ha i November och jag ska ha sist av alla men man vet ju inte. Kanske blir det jag som får först ;)

Idag blir det jobb och fredag & lördag sen ledig 2 dagar. Ska bli skönt. Försöka få lite saker gjort hemma och sen till barnmorskan och ta lite prover på måndag. Hoppas allt ser bra ut.

Ne nu ska jag slappa innan det är dags att laga lite lunch.

Ha en bra dag allihopa

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0