Tråkiiigt!!

Hej!
Grattis hjärtat idag fyller han 27 år, men åkte bort och ska spela på Birka Paradise i 4 dagar så han kommer inte att komma hem till mig förrän på måndag kväll-natt. Jättetråkigt är det att vara ensam utan honom. Ida har jag ringt och pratat med min körskolelärare och jag har lektion imorgon sen kommer han att berätta att när jag ska skriva & köra upp. :) Å vad jag längtar efter att få körkortet så jag kan åka vart jag vill när jag inte har något att göra.
Har även pluggat lite teori idag och måste göra de varje dag nu eftersom att jag inte vet när de blir. Imorgon har jag tidig lektion och ska köra till Lidköping sen så ska jag jobba hela helgen.

Nu ligger jag och katten och bara myser i soffan. Har nyss lagat mat. Blev fisk, potatis, sås och rårivna morötter. Var riktigt gott!

Ska plocka undan nu sen blir det myskväll ensam.

Puss & Kram
♥Saknar hjärtat♥

'
Våran lilla kisse som ligger bredvid mig NU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0