Tillbaka i Götene!

Hej :)
Nu har jag varit hos mamma och fixat och donat. Haft det bara bra. Träffat kompisar också. Kommer sakna dem eftersom det är långt att åka. Åker ju inte över en dag och träffar dem. Igår kom jag ner och då blev det tacobuffé på Dinners med lite folk här nere i Götene. Mums va smarrigt det var sen blev det sängen på en gång.
Idag har jag haft körlektion och det gick bra eller skapligt. Har ju en del saker att finslipa på men de ska fixas snart hoppas jag. Sen fick jag även koder till Körkortsfrågorna. Iställt för att sitta på körskolan så kan jag göra de på nätet. Varit en plugghäst idag. Klarat A, B & C fasen idag med poäng över 60 på alla. Ganska imponerad av mig. Men kollade lite i boken men hittade inte svaren så fick ju chansa på några...Så nu har jag 2 faser kvar tror jag men 17 test kvar att göra så blir att göra om testerna flera gånger. :) Vi har satt upp ett ungefär mål att mitt körkort kommer att vara klart runt sista veckan av maj, men kan bli tidigare. Ska verkligen köra på. Måndag kl: 13.20 väntar Halkbanan & det ska bli spännande..
Nu är det dags för mig att göra mig klar. Ska till Robbans syster Maria & hennes sambo anders och grilla. Är riktigt hungrig NU!!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0