Sista April..

Godmorgon!
Redan sista april. Ja vad ska jag göra idag då. Klockan 9.40 har jag körlektion och ska köra mellan Götene & Lidköping. Blir en lång lektion idag men bra att ha de så jag fixar kortet snart. Får ju även reda på när jag ska ha uppkörningen :)
Sen har jag dötid 4 timmar i Lidköping innan jag börjar jobba så jag äter nog lunch och sen går jag till jobbet och sätter mig med datorn och böckerna och pluggar Körkortsteori.
Jobbar hela helgen nu så kommer vara rätt slut på söndag kväll. Blir att ta det lugnt i veckan sen och försöka ta mig ut på promenader och satsa stenhårt på att PLUGGA :)

Ne nu ska jag få i mig frukosten, göra mig klar och packa ner allt i väskan som jag ska ha med mig idag. Får inte glömma något.

Ha en bra dag allihopa.
♥Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0