Nya jobbet i Lidköping

Hej!
Nu har jag en ny blogg. Ska börja om från början med bloggandet. Slutade jobba på mitt jobb i Sandviken där jag jobbat i 5 år. Var verkligen jobbiggt att lämna alla som man varit med i så många år nu, men kärleken flyttade mig ner dit :)
jag fick jobb på en  jättefin camping. Kronocampingen heter den och är en ***** femstjärnig camping. Jag ska jobba på en restaurang som heter sjökanten. Började som sagt där igår vid 17-02 och det var helt fullsatt i restaurangen så det var MYCKET att göra. Trevliga gäster hade jag och alla var nöjd med maten och med servicen. Ingen som klagade. SKÖNT!! Sen när alla gäster betalat var det ett band som spelade skotts musik tror jag så de var fullt ös. Man kom knappt mellan borden. Jag tycker att det var trångt när jag jobbade i Sandviken men det här var värre. Sen var det bara att hoppa in i baren och hjälpa till :) Det gick bra men trångt när vi var runt 5-6 pers som sprang där inne. Klockan var ett och gästerna gick sen var det bara städninen kvar. Skönt var det att komma hem och lägga sig i sängen.
Vaknade vid 12 idag sen har jag ätit lite och inte gjort så mycket mer. Vilat upp mig inför kvällen.
Ha en trevlig påsk så hörs vi!
Puss & Kram

Kommer bilder så fort jag hämtat laddaren och sladden hemma i Gävle om 2 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0