Missförstånd & shopping

Hej Hej!
Idag vaknade jag tidigt. Var 100% säker på att jag skulle ha körlektion men satt i Götene i 20 minuter och väntade men han dök inte upp så jag ringde och jag hade blandat ihop de. Jag skulle inte vara där förrän veckan efter så jag hade verkligen varit uppe lite tidigt. Så hjärtat var väl inte den lyckligaste på morgonen. Åkte hem igen och fixade till oss innan vi åkte hem till Mia och Wilma. Vi åkte med dem in till Skövde där vi var och kollade på lite allt möjligt. Åt lunch och fikade också. Nu är jag helt färdig i kroppen. Burit runt på lillfisen blir rätt tungt i armarna de, men hon kan inte slita sig ifrån mig så de är bara att bära :) Men de är mysigt med små( 1år & 3 månader) så hon är ju rätt stor och börjar väga några kilon nu. När vi kom hem la jag mig i sängen. Sov nog nästan 2 timmar så nu är det dags att göra lite nytta. Tagit hand om disken sen blir det att laga mat. Väntar på att kyckligen ska tina upp :) Sen blir det bara att ta de lugnt ikväll och imorgon blir det jobba så då ska jag se till att vara pigg :)
Ha en trevlig fredagskväll allihopa :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0