Jobbmöte

Tjoho!!

Idag började dagen med att bara slöa. Låg i sängen rätt länge. Sen åkte jag och Robban in till Lidköping för att han skulle uträtta några ärenden, sen skulle jag köpa en almanacka & på jobbmöte. Vi började mötet med att gå igenom lite saker och sen hade vi vinprovning. Sen har vi smakat på dem flesta av rätterna från menyn som kommer att finnas under sommaren, men jag han inte testa allt för att Robban kom och hämtade mig. Han ska åka till Umeå snart, så nu blir jag snart ensam :(

Han blir borta minst till Lördag kväll så jag får roa mig själv. Har körlektion imorgon så jag ska köra från Götene till Lidköping och runt där. Hoppas att min lärare har kollat och bokat in en tid för uppkörning och skrivning. Nu är det bara att plugga på och ta körkortet på en gång. Inte kugga för då spricker min plan rejält.

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv sen blir det tidig säng och försöka gå upp tidigt och läsa lite trori innan jag har lektion.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0