Inställd körlektion!

Ja då var det fredag då. Skulle ha körlektion idag men nu skrev läraren att han inte kunde ha den. Blää vad irriterande de är när man sett fram emot lektionen. Det som var bäst var att jag skulle ha kört från Götene till jobbet i Lidköping men nu gick dem planerna åt h*****e!! :(Så nu har jag de svåra att lösa. Nu ska jag försöka ta mig till lidköping själv. Får ta en promenad till götene som är minst 3 km och sen ta bussen till stan. Har aldrig åkt buss dit förr sen ska jag byta i stan också. Får se om jag kommer fram. Haha. Men som tur kommer Robban och hämtar mig ikväll. Deras cheva & Släp var trasigt så dem kom inte iväg till Umeå inatt. Rätt skönt tycker jag att få hem honom :)

Ne nu ska jag fixa frukost sen blir det att plugga lite grann innan jag ska gå in till götene och åka till jobbet.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0