Hemma i Gävle i 4 dagar!

Hej!

Ja som sagt är jag hemma i Gävle nu under 4 dagar. Igår var jag ut till jobbet och träffade alla gamla jobbarkompisar sen kom Malin D ut så då blev det lunch. På eftermiddagen var jag med Emelie och vi var ute på stan och tog en fika. På kvällen blev det premiär grillning :) MUMS va gott de var med grillat.

Idag har jag varit till tandläkaren en sväng och sen suttit och solat. Sen var jag och Emelie ut på stan och jag köpte en vårjacka och en tröja. Sen har jag varit hemma och lagat mat med mamma. Stuvade morötter med falukorv och potatis. Så gott var de. Så nu ligger jag bara i soffan och latar mig. Ska adressändra och deklarera ikväll tror jag så jag slipper de för att imorgon är det verkligen fullt på mitt schema :)

Ska träffa tjejerna ( Annelie & Malin ) och vi ska ta en lunch sen ska vi gå på stan en stund. Sen blir det kalas hos Emelie för att hon fyller 20 år imorgon. :)

Ne nu blir det glass när syster dyker upp med den :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0