Onsdag

Idag kom Anna och Astrid förbi och hjälpte mig att få på tyget på sittdelen på Liams vagn. Jag höll på över en timme igår men lyckades inte få till de. Riktigt krångligt. Så de var lättare när man var 2 :)
Sen kom Lisa förbi och hade med sig en present till Liam. Han fick 2 t-shirts :) En med alfons och en annan med ngt fint motiv :)
Kl 12 gick jag upp till Götene för att äta lunch med Malin och Milian. Blev ett besök på Kinarestaurangen i byn. Dem hade mest skaldjur och jordnötssås och de äter inte jag. Men det fanns lite annat på buffen som gick att äta. Liam vaknade när vi skulle äta men han satt i vagnen och kollade och lekte med sina leksaker.
Efter lunchen gick vi till mammagruppen. Snackade en massa och fikade :) Liam snackade som vanligt mest av alla. Han kommer att bli en riktig pratkvarn tror jag.
Påväg hem så stannade jag på affären och handlade. Blev burkmat och gröt till Liam.
Usch vilken värme de var när vi gick hem. Jag var helt slut när jag kom hem.

När vi kom hem så har vi inte gjort så mycket. Tvättat lite och tagit hand om disk och som vanligt städat upp efter katterna som bara skvätter ut sand.

Nu ligger jag och liam i soffan och myser. Blir tv:n resten av kvällen tror jag.

Liam vill dricka vatten själv


Kossorna följde efter oss när vi var påväg hem. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0