Introduktion i helgen

Lördag och Söndag så var jag på introduktion på jobbet jag har fått i sommar. Jag ska jobba om Personlig Assistent. Kommer att gå med några dagar till sen kanske jag får börja jobba helger redan i slutet av maj/juni. Är massa att lära sig. Hoppas att de går bra att få in allt.

I måndags gick jag till Götene för att köpa tråd. Jag skulle sy gardiner till Liams rum. Vi har flyttat om så han sover själv nu. Jag är rätt nöjd med dem för att vara första gången jag syr ett par gardiner :)

I tisdags hadde vi en hemmadag. Har fixat och donat hemma och sen var jag och Liam ute och lekte en stund innan regnet kom. Han tog sin hink och spade och sätte sig i en vattenpöl och börja leka. Han var riktigt smuttsig när vi gick in :) Får inte upp filmen här på bloggen. Hade varit roligt att visa de :) Var bara att tvätta kläderna när vi kom in :)

Igår onsdag så var jag på introduktion igen. Den här gången fick jag göra de mesta som man gör hos den personen. Gick faktiskt bra.
När jag kom hem från jobbet så fick jag lunch. Svärmor hade lagat köttbullar. Mums va goda dem var :) Riktigt lyx att få de serverat.

Resten av dagen så lekte jag med grabbarna. Liam var helt galen. La jag mig på golvet så attakerade han mig på en gång. Han skulle kramas, men sen var de slåss också. Inte bra att han har börjat med de nu.
Senare på kvällen så hittade jag mitt körkortsprogramm på datorn så där satt jag ett tag. Nu ska de pluggas varje dag. Sen ska de ut och köras en massa också. Behöver körkortet NU.

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har plockat undan saker, tvättat, dammsugit. Ska försöka få ordning här hemma ngn gång men de är inte de lättaste när man har en liten kille som river ut ALLT. Han sprider ut de i hela huset.

Har en fråga till ER som fått barn nyligen. Tappar ni mycket hår? De gör jag. Håller på bli galen :(

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Liam Nyfödd 9/12-10
Casper 12/11-11


Liam

Casper

Nä dags att ta upp L som har sovit middag och fixa lite lunch innan C vaknar.

Ha en fortsatt trevlig dag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0