Början av april..

Nu har det varit påsk och den har vi firat med att på skärtorsdag gick jag och barnen upp till Götene och gick påskparaden. Där mötte vi upp Catherine och barnen.



Långfredag åkte vi in till Lidköping och gick på Husvagns svensson. Robban skulle köpa lite saker till husvagnen. Sen tänkte vi gå på en marknad men vädret var skit. De var snöblandat som övergick till snö :(, så vi åkte och lunchade på en restaurang istället.



Påskafton så åkte vi hem till svärmor och svärfar. Vi åt påskmat, gick tipspromenad och bara slappade och pratade. Jag och svärfar spelade lite skipbo :) Premiärsov i husvagnen. Sov sådär. Casper krånglade.

Påskdagen var vi bara hemma och slappade.

Annandag påsk på morgonen så kände jag i munnen på Casper och första tanden har kommit. Inte så konstigt att han har varit gnällig och sovit konstigt i flera nätter :(
Det var också Liams 16 månaders dag och hans 1:a dopdag. Kan inte fatta att de var ett år sedan han döptes och på söndag är det Caspers tur.
Passade också på att baka lite bullar =) Bra att ha hemma i frysen.

Idag har jag varit hemma. Tagit hand om tvätt å gjort sånt som man gör varje dag. Sen har jag lekt en massa med barnen :)

Det blev tyst när jag satt i köket och då gick jag och letade efter Liam. Han hade krypit upp till lillebror i vagnen :) Mys



Glömde skriva i mars inlägget att jag sökte jobb som personlig assistent i sommar. Jag fick de jobbet :) Mellan v 26-33 ska jag jobba. Jag kanske börjar nästa helg på introduktion och sen kanske jag redan får börja jobba lite helger i Maj :) Hoppas jag får de.

Sen fick jag även ett jobb som kontaktperson :)

Vi har varit på handledarkurs så nu väntar vi på att papperen från transportstyrelsen ska komma så jag kan börja köra och sen plugga stenhårt och försöka få mitt körkort så fort som möjligt :)

Nu ska jag och lilleplutt gå och sova för imorgon kanske de blir mammagrupp. Hänger på vädret. De skulle bli regn men hoppas inte de blir de. Behöver uträtta ärenden också.




Mammas älskling i gåstolen =)






Då säger vi godnatt/Malin & Casper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0