Fullt upp...

Nu har jag inte bloggat sedan den 13 september. Det har varit fullt upp. Massor att göra.
Förra lördagen så åkte vi upp till svärmor och svärfar och hjälpte dem med att köra in all ved, sen var det hem och duscha och göra oss klar inför 35+35 års kalas. Det började med att vi fick en fördrink sen var det tipsrunda. När alla kommit tillbaka så blev det bröllop. Riktigt fint och enkelt var de.
Det blev sent på natten så vi var trött på dagen. Vid 3 tiden på söndagen var vi på kalas hos Liams kusin Saga om fyllt 2 år.

Måndag den 19:e var jag hemma och tog det lugnt. Städade och tvättade lite men de var mest slappande.

På tisdag så var jag hemma. Bakade 2 sorters bröd. Riktigt gott blev de.
På kvällen kom mamma och pappa ner och skulle stanna 2 dagar :) Det var roligt att träffa dem igen. Var ju ett tag sedan sist.

På onsdag så vaknade Liam tidigt och vi gick upp och åt frukost. Vi hade även bjudit över svärmor på frukost. Hon skulle följa med oss in till Lidköping och shoppa lite. Vi åkte in till stan och där letade vi efter en overall till Liam men vi hittade ingen så de är bara att leta vidare, men vi hittade en fin höstjacka, vantar och mössa till honom. Behöver ha de när vi cyklar.
Sen åkte vi och storhandlade. Hela barnbidraget gick för att storhandla.
Åkte sedan hem och lagade mat och bara hade en myskväll.

Torsdag fm åkte vi in till Skara och kollade på lite saker. Jag köpte ett par raggsockar sen blev det lite bra att ha saker från ÖB också. Åkte sen in till Götene och åt på Arla restaurangen där ♥ syster jobbar. Alltid bra mat där.
Mamma och pappa åkt hem på em så de blev tomt men hoppas dem kan komma ner snart igen :)



Fredag var Robban ledig så vi var upp till Götene och uträttade lite ärenden. På kvällen hade vi fullt hus här hemma. Svärmor, svärfar, Liams faster, hennes sambo och kusin. Vi lagade mat och hade fredagsmys.

Lördag morgon så åkt Robban iväg och skulle jobba på rallycross och jag var hemma med lilleman. Runt 10 tiden kom svärmor och hämtade oss. Följde med hem till dem och där var även Liams kusin. Jag hjälpte till med att köra in husvagnar. Dem hyr ut platser till folk under vintrarna så vi körde in 6 husvagnar på logen. Sen åt vi lunch, fikade och bara tog det lugnt. Robban kom och hämtade mig och Liam efter 8. Jag satt och spelade lite skippo med svärmor och svärfar. Jag vann dem 2 första gångerna :) Riktigt roligt.

Liam hjälper farfar med veden


Idag söndag hade vi hoppats på sovmorgon men de kunde vi ju glömma. Liam ville inte sova så de var bara att gå upp eller jag låg kvar lite längre när ♥ gick upp.
På fm så har jag städat och tagit hand om all ren tvätt så nu ser de rätt okej ut hemma igen.
Lunchade hps svärmor och svärfar igen. sen så åkte vi hem och jag bakade en äppelpaj för att Robbans bror skulle komma och fixa trådlöst bredband till oss.
Sen har vi inte gjort så mycket mer. Bara varit hemma och slappat. Sitter och kollar på tv nu. Ska se de nya serien med Robert Gustavsson kl 20.00 :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Magen idag v.33
(I torsdags gick jag in i v 33)
Bara 51 dagar kvar tills beräknad förlossning :)


Nu börjar jag bli riktigt stor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0