Redan 9 månader...

Jag kan inte fatta att våran lilla plutt redan är 9 månader. Tiden går så fort och snart är hans syskon här. Bara 9 veckor kvar.
Idag så skulle vi lämna in bilen på servic kl:7 så de var bara att gå upp 6, men Liam vaknade när klockan bara kvar kvart över 5. Han fick ligga hos mig en stund men han somnade inte om så han fick ligga i sin säng. Hade varit mysigt att ha honom med oss men de går inte pga att han klättrar över oss och då ramlar han säkert ner på golvet. Det vill jag inte ska hända.

Åt frukost och sen fixade jag till oss. Vi lämnade bilen och sen fick vi vänta på att hälsocentralen skulle öppna kl 8. Jag skulle lämna ett blodprov. Jag hade även ett ärende till tandläkaren och det var bra att dem öppnade halv 8. Då gjorde jag en överflyttning från Gävle ner hit. Fick även en tandläkar tid i oktober.

Efter provtagningen så skulle vi till apoteket och där fick vi vänta på att dem skulle öppna, men det var bara 10 minuter. Det har bara varit en massa väntan idag.

Sen var jag, hjärtat och lilleman och fikade. Daniel kom också in och tog en fika med oss.

Sen så har vi inte gjort så mycket mer idag. Hämtade bilen och ätit lunch. Robban har åkt iväg till Trollhättan idag och ska spela på någon fest.

Liam blev getingstucken idag också. I fingret, stackars liten. Vi fick ut taggen och spolade kallt. Han är fortfarande lite svullen men de ser ut som de är påväg att gå ner. Han har varit lite grinig och legat å halvsovit på mig men jag la honom i sängen och han somnade nästan på en gång. Trött var han så hoppas det blir 1 timmes sömn för det behöver han idag.

Jag sitter och funderar på om jag ska cykla ner till Götene och köpa mig lite fredagsmys. Jag är ju själv ikväll så något gott måste jag äta =)

Ha en fortsatt trevlig fredag :)

Puss och kram

Här är han bara några timmar gammal
Tänk att det var för 9 månader sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0