Det blev en vagn idag..

Idag har det varit en dag som vi varit ut och åkt. Vi åkte först och hämtade ett skötbord som vi fick gratis av ett par kompisar sen fick vi även med en pulka också. Bara tacka och ta emot allt vi kan få :)
Efter de så åkte vi iväg och kollade på vagnen. Den var ju lite solblekt och dem har hund så de finns lite lukt i den och det kände jag när jag kom hem. Jag ska försöka göra ren den ordentligt och hoppas det finns något medel som tar bort lukt.
Dem skulle ju ha 3900 kr och jag ville betala 3500 kr men de gick dem inte med på så de blev 3700 kr. Jag behövde ju verkligen ha en nu eftersom man vet ju aldrig om bebisen bestämmer sig för att komma ut tidigare.

Åkte sedan till donken och åt innan vi åkte hem till svärmor och svärfar och lämnade Liam. Vi skulle åka och dela ut reklamblad så de hade bara varit jobbigt för honom att åka bil. Vi hade ju varit ut och åkt hela dagen. Jag kände de nu när jag kom hem att jag fick ont i höft och rygg men de är för att jag suttit länge.
Nu när vi kom hem så har jag mixtrat med vagnen. Det är många delar som man kan sätta dit och ta bort. Det beror på hur man ska ha vagnen.

Nu ska jag ta och lägga mig så får vi se vad som händer imorgon. Regnar det så blir det en städdag. Det behövs igen. Fattar inte hur de kan bli så smuttsigt på en gång.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0