Blåsväder...

Igår så var det en hemmadag. Jag plockade ordning en massa saker och dammade ett skötbord som vi har fått som vi ska ha på övervåningen. Sen var det som nästan varje dag att ta hand om tvätten. Blir ju fullt i korgen på en gång. Jag tycker jag inte gör ngt annat än tvättar.
På em så tog vi cykeln upp till Götene och handlade lite saker sen hem igen och baka en äppelpaj. Vi fick sedan besök av en gammal jobbarkompis från de stället jag jobbade förra sommaren.

På kvällen var det lugnt. Slappade i soffan efter att jag lagt Liam.

Idag var vi uppe tidigt. Liam var inte så sugen på välling och ville inte somna om så jag har hunnit med att göra lite saker ;) Tvättat å börjat städa. Ska ta fram dammsugaren när Liam sover och sen skura golven. Går ju inte att göra när han är vaken.
Är ju inte alls något roligt väder idag. Blåser som bara den och regnar.

Nu ska jag fortsätta göra ngt, men vet inte riktigt vart jag ska börja.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0