V.36

Igår gick jag in i vecka 36 så jag är idag i 35+1 :) Snart är Liams syskon här.
Magen idag.
Bebisen är fixerad så nu ska den bara bestämma sig för att komma ut.



Igår kväll var svärmor här och åt pannkakor med oss. Liam fick också pannkakor med grädde och han fick äta med händerna. Det var riktigt roligt tyckte han. Bara pressade in allt i munnen.
När han hade ätit klart så var det bara att lyfta in honom i duschen.



Inatt vaknade jag 2 gånger och var tvungen att gå upp på toa, men jag somnade om nästan på en gång. Liam vaknade 6 så han fick välling sen somnade han om igen. Jag gick upp vid 7 och fixade frukost. Jag skulle upp och lämna ett prov på labb. Tog sedan en fika inne i Götene och då fick Liam sin frukost, gröt.  Han var helt galen när vi satt på fiket. Han härjade och snackade. Det är full fart på honom hela tiden. Efter fikat åkte vi in till stan för att uträtta några ärenden. Jag skulle hämta en "soptunna" som man får på babyproffsen som innehåller en massa prov produkter till bebisar, men den var slut så vi får hämta en annan dag. Sen var jag in på kappahl och köpte en body och byxor som bebisen ska ha när vi åker hem från bb.



Var även och köpte patroner till skrivaren och bytte lampor på bilen.
Sen har vi varit uppe hos svärmor och svärfar och ätit lunch. Blev stekt fläsk och löksås, men de äter inte jag så de blev falukorv för mig och Liam :)

Nu på kvällen så är jag enam hemma. Hjärtat är med grabbarna och har grabbkväll.
Jag orkade inte laga riktig mat så jag tog 2 pannkakor från igår en så kokade jag tomtegröt.
Nu sitter jag och kollar på föräldrarfällan.
Lilleman somnade halv 8. Han var supertrött eftersom att han bara sovit 30 minuter på hela dagen.
Det är så lugnt. Inte ens katten är inne.

Ha en fortsatt trevlig kväll & helg allihopa

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0