Rörigt..

Det är bara rörigt om vad de var som var fel när jag hade sån smärta i 5 dagar. Det verkar nu som att det inte är foglossningar heller :S Jag fick iaf med mig ett band som jag ska ha när jag är ute och går. Sjukgymnasten pratade om att de kan vara ngt med tarmarna men vad skulle de vara. Får se om de blir ngt mer isf får jag kontakta förlossningen igen och åka in på kontroll.
Finns ju inte mycket plats kvar i magen nu så bebisen trycker väl på alla organen. Idag har det varit full fart inne i magen. Massa sparkar och bökande.

Nu har jag och Liam ätit lunch och lekt lite. Jag ska försöka göra lite nytta idag. Plocka undan och vika tvätt, imorgon blir det att ta fram dammsugaren och skurmoppen och göra fint :)

Ha en fortsatt trevlig torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Usch vad tråkigt att du ska behöva ha ont :( jag hade ofta problem med tarmarna, gjorde förbaskat ont. Men som tur var släppte det, foglossningen var ännu hemskare. Aldrig mer sånt skit.. jag var i paradiset när jag tog ryggbedövningen och foglossningen försvann, helt underbart! =) känns det bättre nu eller har du fortfarande ont? :(

2011-10-06 @ 15:30:06
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: malin

2011-10-06 @ 19:39:18
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/
Postat av: malin

Ja de var hemskt. Ja de kanske är samma problem. Vad gjorde dem åt de när du hade ont. Kan foglossningar göra ondare än de jag har vad de nu är. Fy fan jag kunde knappt gå. Ne jag har inge ont. Ibland kan de komma liten lätt smärta i höften och i magen men har varit bra sedan måndag :) ryggbedövningen är underbar :)

2011-10-06 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0