Fredagsmys

Svärmor ringde mig vid 11 och frågade om jag ville följa med och äta lunch hos Liams faster.
Det var klyftpotatis och fläskfile i en sås. Det var riktigt gott. Liam var det som vanligt full fart på. Han ville inte sitta still. Ner på golvet, upp i knät och de gjorde han ett x antal gånger. Sen så kröp han runt på golvet inne på restaurangen. Folk bara flinar när han kommer och kryper runt :)

Sen åkte vi och handlade. Jag köpte med mig en cola och dipp. Morötter och gurka hade jag redan hemma så nu sitter jag ensam och har fredagsmys och kollar på Black Jack :)




Den här bilden är tagen nu på kvällen och jag är i v.34+1 (v35)
Bara lite mer än 5 veckor innan H*n är beräkna att komma ut.
Vi längtar så efter Liams syskon :)



Imorgon bitti kommer hjärtat hem och då blir det en hemmadag.
Han kommer nog sova några timmar så då ska jag och roa lilleman. Är de fint väder så blir det en promenad.

Ne jag ska återgå till filmen :)

Ha en fortsatt trevlig fredag kväll. Det ska jag och den sparkande bebisen iaf ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0