Framkallning...

Idag har vi bara varit inne. På förmiddagen hann jag med att tvätta, dammsuga och plocka med disk och annat. Sen på eftermiddagen har jag suttit vid datorn och rensat kort. Vet inte hur många jag har plockat bort. Ska försöka framkalla dem. Vet inte hur många de är men tror att jag ska ta allihopa. Kommer kosta en del men de är de värt :)

Nu på kvällen har jag gett L mat och sen har vi duschat. Jag har nyss ätit. Nu håller jag L vaken så länge som möjligt. Han är trött men jag ska trötta ut honom lite mer genom att leka :)

Ha en fortsatt trevlig onsdag :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Nyfikna Karin

Hej! spännande blogg, men nu va det länge sedan du uppdaterade.. är det en bebis pågång eller redan ute? nyfiken ju :)

2011-11-10 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0