Förkylning...

Ja då har jag blivit förkyld. Täppt i näsan och ont i halen. Inte alls roligt.

Igår var jag in till stan med Catherin och barnen. Kollade runt lite men jag köpte inget. Blev bara en lunch. Behövde inte direkt ngt. Visst skulle jag vilja ha ngt till mig själv men ingen ide nu när jag snart ska gåner några kilon. Ska köpa något till jul iaf. Har inte köpt ngt till mig under hela graviditeten eller jo ett par mammabyxo och en varmare tröja men inget annat så jag hoppas jag verkligen kan gå ner lite så jag kan få ha ngt fint under jul och nyår.
Sen när vi kom hem så fick vi besök av Liams farmor, farfar,faster och kusin.

Inatt har jag vaknat 4 gånger. Var inte de lättaste att somna om heller.
Vaknade av att Liam inte ville sova mer när klockan var halv 8 så de var bara att gå upp. Hade så ont i armen då och sockerdricka i pekfingret men jag hade legat på den armen så länge.
Nu ska jag göra lite frukost sen ta tag i att göra listan. Får väl se om jag orkar att göra HELA idag.

Går in i v.38 imorgon så nu har jag 20 dagar kvar till bf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0