Foglossningar...

Nu har vi nog kommit fram till det att jag har nog inte fått urinvägsinfektion utan FOGLOSSNING. Min barnmorska sa att jag skulle ringa till en sjukgymnast och boka en tid men dem svarade inte idag så jag får försöka imorgon igen. Mamma läste även i läkarboken och när man är omföderska och väldigt tätt är det lätt att få foglossning i slutet. Inte skojj alls men hoppas de blir bättre. Jag har iaf inte haft lika kraftiga som dem andra dagarna. Ibland kommer det kraftiga sen är det lugnare. Dem sa även åt mig att fortsätta med antibiotika kuren jag börjat med.

Idag har jag iaf tagit hand om lite disk, tvättat och plockat med lite saker. Tänkte packa upp alla kassarna från Ullared men de får jag göra imorgon. Har en sambo som kom hem från jobbet och var riktigt dålig. Han frös som bara den :( EN varm dusch tog han sen så nu ligger han nerbäddad i sängen. Jag har gett L mat och sen har han fått duscha för andra gången idag. Han blev så arg när Robban duschade så jag släppte in honom en stund. Nu leker han och klättrar på mig.
Jag sitter och funderar på vad jag ska äta idag :S Något måste jag hitta i kylen eller frysen.

Ha en fortsatt trevlig dag så ska det komma lite bilder från shoppingen i ullared :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0