En dag med massa saker att göra...

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Hela 5 dagar sedan sist.
I söndags var det en dag som vi bara var hemma och tog de lugnt och de var riktigt skönt.
Måndag: Jag och Liam var hemma och det blev att städa och plocka en del.
Tisdag: Var också en hemmadag. Jag tog iaf mig ut på en promenad. Kanske inte var den längsta men de var skönt att komma ut 25 minuter. Jag har inte orkat gå för att går jag en längre sträcka så får jag ont :(

Igår morse så satt jag vid datorn och hörde att Liam skrek från hallen. När jag kom ut dit så hade han krypit ner i förvaringskorgen på nya vagnen. Han kom inte ut. Han gjorde så en gång till på dagen och den gången låg katten också där.

Klantigt att krypa in under vagnen.


Vi var hemma på förmiddagen och sen vid 1 tiden blev vi hämtade och åkte till mammagruppen. Liam lekte och härjade som vanligt. Han var riktigt trött när vi kom hem eftersom att han bara sovit i 30 minuter på förmiddagen. Jag gjorde hemlagade köttbullar och det gick hem som vanligt hos mina 2 hjärtan :)♥. Liam fick duscha med Robban sen lekte vi lite med honom så att han skulle bli extra trött. När vi la honom skrek han som bara den i några minuter sen slocknade han. Blir så när han är riktigt övertrött.
Jag gjorde oedning lite morötter, gurka, dipp och vatten och sen kollade vi på 112. Efter de gick vi och la oss. Vi är så trötta på kvällarna nu, men de är rätt skönt också för att jag vaknar mellan 1-3 gånger varje natt och måste gå på toa. Inatt vaknade jag 00,40 och 04,45. Sista gången var det lite svårare att somna om. Hjärtat låg på rygg och snarkade. Jag lyckades få honom att vända sig och då somnade jag om igen. Bebisen har sparkat och bökat som bara den när jag vaknat. Har nog aldrig varit så vild förr. Den kanske vill ut. :) Kan vänta iaf 2 veckor till så jag slipper vara kvar så länge på sjukhuset.

Klockan 6 vaknade L idag och fick välling sen så klev vi upp kvart i 8. Rätt skönt att han somnar om. Idag låg han och pratade en stund innan han somnade.

Nu ska vi äta frukost, sen blir det ett besök på marknaden i Götene och barnmorskan och 10 månaderskontroll med Liam. Det är fullt upp där idag. När vi kommer hem så blir det nog att lägga oss och vila en stund sen ska jag även ta och tvätta lite och ta hand om rentvätten.¨

Ha en fortsatt trevlig dag =)

Puss och kram från oss.

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0