2 steg..

Nu har Liam tagit sina 2 första steg :)
Sen sätter han sig ner. Inte långt kva nu innan han tar fler tror jag. Han står iaf stadigt länge innan han väljer att sätta sig.

Liams farmor har varit här på en fika och när hon åkte la jag honom. Han behövde verkligen vila.
Jag har nu hunnit torka golven. Äntligen =)
 Skönt att jag fått städningen klar :)
Det som verkligen skulle behövas göras nu är att tvätta fönstren men de får jag se om jag orkar börja med någon dag.

Jippi nu är han vaken. Kunde han inte sova en halvtimme till så jag kunnat fixa till i hans lekrum.
Får försöka göra de med honom nu när han är vaken.

Ha en fortsatt trevlig onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0