Tisdag och barnvagnspromenad

Igår var det tisdag och då var det barnvagnspromenad med lite mammor från babycafét. Vi gick i skogen en stund sen blev det fika i en park i de underbara vädret :)

När vi gick hem blev det en sväng in på affären flr att köpa lite mat till Liam. Han fick testa spagetti och köttfärssås för första gången och de gick i. Första tuggan var väl sådär men sen öppnade han munnen och åt upp allt som han fick i skålen :)

Är jag inte söt med all mat runt munnen :) ?


Senare på em så fick han bada ute i baljan. Han var´helt galen. Han verkligen ÄLSKADE DE. Skvätte och skrattade. Ska köpa en pool till honom :)



Han fick gröt när han var klarbadad sen var han så trött så han somnade och vilade i 20 minuter.




Majskrokar är gott men KLADDAR som bara den.


Idag ska jag städa och tvätta lite sen så kommer Lisa förbi en stund. FÅr se om jag går till mammagruppen idag. Beror på vädret.
Det skulle kunna bli regn men vet inte om de skulle bli förrän vid 4 tiden. Då ska jag ha hunnit hem från mammagruppen.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0