Julhelgen!

Nu är julen över och snart är det nytt år.
I torsdags kväll så åkte vi på kräksjukan. Jag och Liam :(
Dagen för julafton skulle vi ha uppesittarkväll och mamma och pappa kom ner. Vi  åkte hem till svärmor och åt smörgåstårta och spelade bingo.
Julaftonen var riktigt mysig. Vi var hemma med barnens mormor och morfar, morbror, moster , Liams och Caspers faster med familj och deras farmor och farfar.
Vi kollade på kalle och sen kom tomten. Barnen fick en del julklappar, kläder och leksaker.

Juldagen var vi lata. Gjorde inte många handtag. Tog hand om lite disk och sen skulle vi ta en promenad. Lite senare kom min sysling-tremänning och hälsade på. Hennes syster bor 1 mil ifrån oss. Det var väldig skojj att träffa dem. Har inte setts på 4 år.

Annandagen åkte mamm och pappa hem och vi åkte ut till barnens farbror med familj där vi firade jul. Tomten kom även dit med julklappar.
På kvällen så hyrde vi jägarna 2. Den var riktigt bra =)

Igår tisdag så var vi hemma och slöade på dan men senare på eftermiddagen så kom Catherin och hämtade upp mig och Casper för att vi skulle åka till Skövde och shoppa lite. Robban tog och åkte iväg med Liam. Var skönt att bara ha ett barn med sig. Jag var ute efter ett par skor och kläder till mig men jag hittade en kofta till mig och en One Piece till Casper.

Vill tacka mina gamla arbetskamrater i Gävle :)
Fick presentkort till Casper så då köpte vi One piecen =)





Idag så har vi varit in på barnkliniken med Casper. Han har varit täppt, rosslig och hostig i över 1 vecka och de släpper inte med koksalt och näsdroppar. Dem kollade på honom och han var lite slemmig och täppt. Vi fick inhalera 2 gånger och sen tog dem ett blodprov och sen innan vi åkte hem så gjorde dem ett Rs-virus test. Läkaren trodde att de kunde vara de. Hoppas verkligen inte att de är de. Bara att fortsätta med koksaltet och hoppas på att de släpper.

Sen var vi iväg och åt och åkte sedan hem. Nu ligger vi i soffan och kollar på grabben i graven bredvid och äter en massa skit.

Imorgon blir det en dag med städ. Ska göras innan nyår så de är bara att fixa de imorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0