Vaknat flera gånger...

Inatt har det varit jobbigt. Jag har vaknat flera gånger och varit upp och kissat. Kommer inte ihåg från vilken vecka jag började springa upp flera gånger varje natt när jag väntade Liam. Sen vaknade han före ett och skrek. Jag gick upp och bytte blöja och sen tog jag av honom pyjamasen så somnade han om efter en stund.

Klockan 7 så vaknade han och då var det bara att gå upp så då kanske jag får lite gjort idag då. Nu sitter han och leker på golvet och jag kollar runt lite på nätet.
Jag hittade en sida där man kunde kolla kinesisk födelsekarta och den visade att jag skulle få en till kille. Vi får se vad de blir men jag har ju varit inne på att de är en tjej.

http://www.babyvarlden.se/Gravid/Pojke-eller-flicka/Kinesisk-fodelsekarta/

Nu ska jag ta och göra lite nytta

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0