Städ

Igår kväll började jag städa i alla skåperna i köket och fortsatte idag så nu är det fint där och man hittar sakerna på en gång.
Det är så svårt att städa när man har en liten kille som bara ska klättra runt fötterna på mig.
Hann ju iaf få lite gjort när han sov.

Idag ringde jag även till barnmotttagning och kollade upp eftersom Liam har varit så rosslig i halsen och snorig i över 2 veckor nu men dem sa att jag skulle köra med koksalt och näsdroppar. Sen ska han dricka mycket också. Hoppas de släpper på honom snart. Om han skulle få feber skulle jag kontakta dem.

Nu ska jag göra lite lunch sen försöka fortsätta röjja lite.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0