Öppna förskolan

Idag vaknade Liam tidigt. Vi var uppe mellan halv 7 och 7. Då var jag riktigt trött. Han fick gröt sen åt jag lite också. Efter frukosten var det lekdags. Man är ju inte så sugen på att leka vid halv 8 på morgonen. Vid 9 blev vi hämtade av Catherine och hennes barn. Vi skulle till öppna förskolan.
Det gick bra en stund men sista timme så var Liam riktigt grinig. Han skulle ju ha sovit middag.
När vi åkte hem somnade han i bilen och när vi kom innanför dörren så vaknade han. Blev lunch men sen fick han gå och sova.

Då passade jag på att baka en sats bullar igen. Nu har jag nästan 100 bullar i frysen. På eftermiddagen fick jag även besök av svärmor, Liams faster och kusin.
Svärmor hade med sig en jättefin kofta och mössa till lilleman.





På kvällen så har jag badat liam och lagat mat. Blev pannkakor idag.

Nu sover lilleman så jag ligger i soffan och slappar. Väntar på att hjärtat ska komma hem.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0