Letat vagn

Idag har jag inte fått mycket gjort. Jag har tagit hand om lite tvätt och plockat lite i huset.
Har mest suttit vid datorn och letat efter en barnvagn till Liam och hans syster eller bror.
Jag hittade en massa men jag tror jag har fallit för den här. Det är en emmaljunga 06 som dem skulle ha 2500kr för och det är nog ett okej pris.
Hoppas Robban vill åka och kolla på den i veckan. Ser den bra ut så köper vi den.
Tjejen jag pratade med sa att de enda som var nött de var på ett utav stöden där barnen har armarna.




Åkpåse och lift får man med



Sen har jag badat lilleman och nu ska vi ut och kolla på nya barnsängen som Robban håller på och målar.

Ha en fortsatt trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Maria H

Min syster hade en sån vagn till sina tvillingar och hon ångrar sig så att hon köpte en sån. Den blir trång när barnen växer, är hur seg som helst att köra/vrida, särskilt när barnen växer och blir tyngre. Så mitt råd är, köp ingen sån!!

2011-08-13 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0