Hur många lingon finns det i världen..



Handling:

FILMEN BYGGER FRITT PÅ GLADA HUDIK-TEATERN OCH DERAS VERKSAMHET SOM GJORT SENSATIONELL SUCCÉ SÅVÄL I SVERGE SOM INTERNATIONELLT.
Alex är en charmerande slarver som varken tar ansvar för sig själv eller sina närmaste och hans liv är allt annat än under kontroll. Relationen rill flickvännen Lisa är urusel och dessutom är han arbetslös. När så Lisa plötsligt får nog och kastar ut Alex på gatan tvingas han att söka ett jobb för sin överlevnad och plötsligt befinner han sog som assistent till ett gäng utvecklingsstörda och det får honom att steg för steg se livet med nya ögon...

Filmen är verkligen värd att se om man inte sett den. :)

Sen fick jag även hem 3:e säsongen av skilda världar, så nu har jag att göra.

Nu har jag lagt ner Liam i sängen för att han är så gnällig så jag ska försöka få lite saker gjorda innan Malin och Milian kommer och hälsar på.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0