Bullbak

Fick Liam att sova en stund på förmiddagen innan Malin och Milian skulle komma och hälsa på. Han vaknade ju såklart när jag höll på att baka ihop bulldegen men fick ihop den. Killarna lekte på golvet. Dem hade roligt men som vanligt ska dem slåss om en sak när det inns en masa att välja på.

Kramkalas



När jag skulle börja med maten så satt en fjärill på spisen.


Det blev totalt 50 kanelbullar och vaniljbullar. Orkar jag imorgon så ska jag baka en till sats. Är ju bra att ha i frysen om de kommer folk och hälsar på :)


På eftermiddagen så sov Liam och jag tog en powernap på soffan. Det var så skönt :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Slappat vidare och lekt med Liam.  Nu sitter vi och väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan äta mat. Blir makaroner och köttfärsås.

Ikväll blir det nog att kolla på fångarna på fortet eller börja kolla på skilda världar.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0