16 augusti 2011

Liam vaknade före halv 6 idag och skrek som bara den. Jag gick upp och gjorde en flaska välling till honom. Den åt han upp fort sen somnade han om och vaknade halv 8 så då var det bara att gå upp då. Det är rätt skönt att komma upp i tid men segt är de också. Det blev frukost för mig och sen lekte jag och lilleman lite. Han fick sedan sin gröt och blev lite smågnällig så efter 10 fick han lägga sig och vila. Han sov över 1 ½ timme så jag hann med att dammsuga, torka golven, tvätta en maskin, vattna blommor och sitta en del vid datorn. (sitter lite för mycket).

Jag har även bakat en kokoskaka och den blev inte alls som den skulle. Vet inte vad som blev fel men går kanske att äta den endå.

Magen idag v.26+5 (v.27)


V.26+ (v27)


Nu sitter Liam och leker på golvet så jag ska gå och göra honom sällskap en stund =)





Puss och Kram från oss :)


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Gud vad söt han är och fin mage! Hur känns det att vara gravid en andra gång? Är man lika nervös? :)

2011-08-16 @ 20:04:23
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack W :) Jo han är en liten gobit och hulligan :) Jag kommer nog att vara nervös när det börjar närma sig förlossningen. Nu har den börjat böka riktigt mycket i magen så de är som när jag väntade Liam. Men den här sparkar inte lika mycket.

2011-08-16 @ 20:32:00
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0