Mars-April

Nu har jag inte uppdaterat bloggen sedan den 17 mars. Har inte haft ngn ork men nu blir det ett rätt långt inlägg. Lördag den 19 mars kom mamma och pappa ner för att jag skulle följa med dem på ett dansforum i Huskvarna. Liam var hemma med Robban hela dagen och kvällen. Dem hade en grabbkväll och han hade varit riktigt snäll. Dansforumet var rätt okej men jag var lite seg. Satt mest och lyssnade på banden. Dansade kanske 2 låtar men de var allt. Mamma och pappa hade köpt med sig en stol från ikea till Liam. Han satt nästan stadigt i den. Vi fick lägga en filt ifram ifall att han skulle vicka framåt.




Måndagen den 21 mars åkte vi till Gävle. På kvällen träffade vi Elin och hennes Ludvig. Vi kollade på tv och snackade lite.

Tisdag så var jag in och jobbade några timmar på mitt gamla jobb :) Gick bra men man var ju lite lost. Har ju inte varit där på över ett år. Jag slutade jobba den sista mars 2010.

Under veckan träffade jag sofie, maria, johanna, madde och några fler :)
Har ju inte sett dem på jättelänge.

Under helgen hade pappa en dansmara. Liam var med båda dagarna och var snäll för det mesta. Han låg mest och sov i sin vagn med dem gröna hörlurarna. Sen när han var vaken så flörtade han med folk :) Ett riktigt charmtroll är vad han är.

På söndag den 27 tog jag och Liam tåget hem. Det gick bra men jag var så trött och ville sova lite men inte han. Såklar var han vaken nästan hela resan. Jag kanske sov 30 minuter eller något sånt.


Under veckan som gått så har vi tagit det mest lugnt. Var upp till Bvc i tisdags och mätte och vägde Liam. Han var 64cm och vägde 6550g. I fredags var Robban ledig så vi åkte in till Lidköping och handlade lite saker till dopet som är nu på lördag den 9 april. Sen så var vi till badhuset med Liam för första gången. Han tyckte de var riktigt mysigt. När vi satt i bubbelpoolen så satt han och flinade åt några tjejer :) Det var kusin wilma, faster Maria, Anders, Martin, Madde, Malin, Mattias och sen jag Robban och lillfisen :) Har ingen bild på honom från första badet men får knäppa nästa gång. Sen åkte vi hem till Mia där vi åt lite fuskmat. Blev kebab för mig.

I lördags morse vaknade jag av ett pip. Molly hade fått sin första kattunge i våran säng. Jippi blodigt i våran nya säng. Robban köpte ett medel så vi fick nog bort all lukt och fläck. Sen fick hon dem andra 4 inne i badrummet. Riktigt söta små. Sen var vi bara hemma och städade lite, men blir att fixa en del i veckan och på fredag ska vi se till att det är städat och klart inför dopet. Liam fick testa gröt för första gången och det gillade han verkligen :) Han öppnade munnen och fattade att man skulle svälja :)

Igår så var vi in till Lidköping. Robban skulle repa med ett band så jag var hemma hos en kompis hela dagen. Vi var inte hemma föränn klockan var halv 12.

Idag har jag bakat kärleksmums till dopet. Dem blev rätt okej för att vara första gången jag bakar dem :) Sen har jag plockat och donat lite. Myst lite med kissarna. Dem är så söta.

Nu ska jag göra lite mat. Ska verkligen bli bättre på att uppdatera.
Ha de bra puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0