28 april

Igår var jag och Liam till Skara och Lidköping och handlade med Linda. Fick med oss en del mat hem. Sen fick vi låna en gåstol av henne.  :) Den gillade Liam att sitta i.



Vid kvart över 1 blev vi hämtad av Malin och Noah. Vi skulle till mammagruppen i Götene. Liam var helt galen. Han satt och snackade å härjade hela tiden. Sen 10 minuter innan vi skulle åka hem somnade Liam i min famn. Helt slut var han då. De var skönt. Han sov en stund när vi kom hem.

Idag har vi varit till Götene med svärmor och handlat blommor och mat. Så nu är de fint på altanen. :) Riktigt somrigt.





Utsikten från våran altan

Nu har lilleman somnat på min mage efter att han har ätit. Ska försöka lägga honom så jag kan göra lite nytta =) Måste försöka städa eftersom Robban fyller år imorgon och det kommer lite folk.


Liam är helt inne i ett dansklipp på datorn :) Kanske de blir en dansare av honom.


Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0