Stort paket i brevlådan...

Idag när jag kom hem så låg det ett paket i brevlådan. Det var en kakburk med nalle puh. Full med kakor. Gulligt av Maria att skicka den :) Fast jag behöver inte äta sånt. :P Har redan ätit några.





Svärmor kom förbi och fikade med mig idag. De var trevligt.
Sen har jag ätit lax ikväll. Mums de var gott. Mätt blev jag också så nu ligger jag och Molly i fotöljen och bara slappar framför IDOL.

V.32

Alla barnets 5 sinnen fungerar. Det saknas ett isolerande fettlager på kroppen för att kunna hålla värmen utanför livmodern. Om ditt barn föds nu, behöver det därför läggas i kuvös.

Du har antagligen lagt på dig mellan 9 och 12 kg hittills. Drick mycket vatten för att förhindra förstoppning. Ät många små måltider för att undvika halsbränna och dålig matsmältning.

Fostrets vikt: ca. 1950 g
Fostrets längd: ca. 40 cm

Tänk att bebisen väger 2 kg nu och är 40 cm. Förstår att det börjar bli trångt för den lilla nu. Den har väl 10 cm kvar och 1-1½ kg kvar innan den ska komma ut :)

Magen är spänd nu också. Sammandragningar är det nog. Nu ska jag ta och fixa något fika och lägga mig i fotöljen igen :)

Molly ligger och myser i knät på mig :)



PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0