Stor & fet!

Är nästan klar för att åka och dansa, me jag känner mig som en stor fet padda idag för att jag kan snart inte ha några kläder längre. :( Sen är jag mätt så de gör att jag ser större ut :( + att magen lr om de är livmodern som drar ihop sig så att magen blir spänd. Hoppas jag kan dansa några fox, annars får jag sitta och lyssna bara.

Idag har vi varit och hämtat våran eller Robbans nya bil. Äntligen en Saab combi så nu får vi in barnvagn å unge :)
Sen har vi varit och gjort en massa ärenden och sen blev de en fika hos svärmor.

Robban är på företagsfest idag men tror han kommer vara hemma före mig ändå.

Ne nu är det dags att göra de sista innan dem kommer och hämtar mig.

Imorgon är det sista jobbdagen sen slutar jag jobba. Bara lite mer än 2 månader kvar innan bebben kommer så nu ska jag vara hemma och njuta den sista tiden. Mycket att göra dem sista veckona.

Ha en trevlig kväll allihopa.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: annelie berg

"barnvagn o unge" hehe. Saknar dej snygging!

2010-09-17 @ 20:05:08
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Saknar dig med annelie :) Hoppas vi ses snart :) Puss

2010-09-18 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0