Regn och Kylan har slagit till

Sitter i malung nu och kollar lite på Fb å lite annat medans Robban och CO packar upp alla sina saker. Regnet bara öser ner. Det har de gjort sedan igår natt. Igår var vi ut och åt på en pizzeria innan dem skulle spela. Har nog aldrig varit på ett sådant kasst ställe förut. Dem hade ingen koll och kunde inte svenska, eller väldigt dåligt. Först fattade dem inte vad vi skulle ha. Sandra sa att hon ville ha hälften med ost. Alltså lite ost, men dem hade lagt på extra mycket på halva pizzan. Sen försökte dem lura mig på pengar men de gick jag inte på. Såklart hade dem inte en kortterminal som fungerade så de var väl bara att gå ut och hämta pengar på en bankomat inne på stan. Tänker aldrig äta där mer när jag är i Ludvika.

Sen började dem spela och det var lite folk. Jag var faktiskt uppe och dansade 6 låtar under kvällen, men jag var helt slut. Kunde knappt andas..Får ta de lugnt så jag inte sätter  igång förlossningen med dans. Vore inte så bra.

Har sovit dåligt inatt. Sängarna var sköna, men jag som vaknar 3 gånger per natt och måste gå upp förstör hela nattsömnen så jag har nog sovit 2 timmar bara.  Just nu så håller jag nästan på att somna. Ögonen faller snart ihop. Är så synd att dem inte har ngn buss. De hade ju varit kanon om dem haft de nu så man kunde lägga sig och sova en stund.

Bilder från Fredag kväll :)

Den blåa Dalahästen


Hjärtat & Sandra




Min och Robbans frukost!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Hehe vilken rolig pizza historia. Det blir inte rätt alla gånger!

2010-09-26 @ 13:36:36
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0