Nyklippt

Skönt att klippt av allt slitet hår och även fått ögonbrynen fixade. Var riktigt skönt att göra de nu. Sen har jag varit ut till Johanna och Thea. Snackat, fikat och varit ute och promenerat. Haft en bra dag där ute. Sen var jag hem en sväng och åt vid halv 5 och sen drog jag mig ner till stan igen och träffade Kim och kollade lite på stan men hittade inget jag ville ha så jag och syrran åker ut till Valbo. Jag ska kolla efter ett par skor eller 2 sen så åker vi hem och städar och gör fint tills mamma och pappa kommer hem. Ska även laga mat åt dem :) Fast imorgon bitti kl: 07.40 ska jag till tandläkaren. Blää så tidigt men bara att passa på att ta när det fanns tid.

Nu ska jag och syrran nog kolla på film innan jag ska sova.

Ha en bra kväll
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annelie

ååå hoppas du har det bra hemma!

2010-09-07 @ 23:01:38
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Pernilla

ååh låter som en mysig dag :)

Hoppas det går bra hos tandläkarn !

2010-09-08 @ 19:57:19
URL: http://lamammavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0