Ingen dans idag...

Ne jag har inte tagit ett enda danssteg idag här i Malung. Inte direkt ngn jag vill dansa med sen så har magen varit spänd en massa gånger. Sammandragningar eller nått sånt tror jag att det är. Det får tydligen inte vara för mycket för då ska man kontakta barnmorskan. Ska nog ringa och kolla lite för säkerhets skull på måndag.

Blev lite mat här idag och sen tror jag att det var någon som hade gjort egen vaniljglass. Den var supergod ;) Mumma!

Jag har inte gjort så mycket nu på kvällen. Suttit och lyssnat och pratat med en som jag känner, men nu så sitter jag i logen och bara kikar runt lite på nätet. Jag orkar inte vara uppe bland folk. Tror inte att det är mer än 400 personer här idag. Helt kasst är de.

Hoppas att det kommer att gå fort för dem att rodda ner allt sen så vi kommer hem idag ;) Vill hem till katterna som har varit ensam. OCH till SÄNGEN!

Imorgon ska jag inte göra mycket. Blir slödag med film för mig.

Katterna har lärt sig att dricka tillsammans men dem kommer inte överens riktigt.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0